لینک کوتاه خبر

نامه سرگشاده شهردار تولم شهر به رییس جمهور

تولم نیوز :

به گزارش صبح رشت، زینب فرح بخش شهردار تولم شهر در نامه ای سرگشاده به رئیس جمهور خواستار تخصیص بسته های حمایتی به شهروندان در دوران شیوع ویروس کرونا شد

بسمه تعالی

ریاست محترم جمهور جناب آقای دکتر حسن روحانی

باسلام وتحیات الهی

اینجانب زینب فرح بخش دهمین #بانوی_شهردار کشور و دومین بانوی شهردار استان گیلان پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران ، تصمیم دارم باجنابعالی چند سطری پیرامون مسائل جاری در این سرای پهناور مخصوصا شهری که #شهرداری اش به من سپرده شده درد و دل نمایم.

همانطوریکه مستحضرید مدت زمانی است که این کره خاکی همه اخبار و احوالش حول محور ویروس ویرانگر #کرونا قرارگرفته و تبعات این بیماری در کشورهای مترقی و جهان سومی طبق گزارشات سازمان بهداشت جهانی فرقی ندارد.

من بعنوان یک خدمتگزار کوچک نگران این فاجعه بزرگ هستم زیرا که در اثر این #فاجعه مردم بی گناه به مسلخ مرگ میروند اما نمی توانم بنا به دلایل محدودیتهای موجود مسئول نجات همه آنها باشم.در نتیجه میتوانم سطح این نگرانی در حوزه استحفاظی خود را به سمع حضرتعالی رسانده و در مورد مشکلاتش با شما به صحبت بپردازم.

تولمشهر به عنوان مرکز بخش #تولمات از توابع شهرستان #صومعه_سرا در استان گیلان می باشد که تعداد قابل توجهی از مردمش همه امورات زندگی خود را به واسطه فروش محصولات کشاورزی اعم از برنج ، سبزیجات ، تخم مرغ ، شیرینی و سایر محصولات محلی دربازارهفتگی این شهر که درپنجشنبه ها دایربود میگذراندند.

جناب آقای روحانی اکنون غریب دو ماه از تعطیلی این بازارهفتگی به واسطه دستور ستادملی مبارزه باکرونا میگذرد و آندسته از مردم شهرم که از این راه امرار معاش می کنند قادر به عرضه و فروش محصولات خود نیستند و به جرات میتوانم بگویم که دربین آنان #سرپرستان پیر و دردمند بسیاری وجود دارد که حتی قادر به خرید دو عدد نان با پنیر هم نیستند
.
جناب آقای رئیس جمهور لازم است که به سمع و نظر حضرتعالی برسانم که ازبسته های #حمایتی نیز تاکنون چیزی به آنها نرسیده است. جالب است بگویم وقتی همکاران اینجانب بعنوان مجری دستورات ستاد برای جمع کردن بساط آنها در بازار هفتگی اقدام می کنند لب به اعتراض نمی گشایند اما به راحتی میتوان اشکهای حلقه بسته درگوشه چشمانشان رامشاهده نمود و من نظاره گر اشک هایی هستم که شبها خواب را بر من حرام می کند. بنده ایمان دارم که شما نیزمثل من نمیتوانید یک چنین صحنه هایی را ببینید چرا که این صحنه ها قلب هر بیننده ای را می آزارد.

آقای دکتر میدانم که هیچ چیزی برای شما با اهمیت تر ازعزت این مردم نیست. بنابراین به عنوان یک ایرانی که دل درگرو این سرزمین دارم ازجنابعالی بعنوان رئیس #دولت تدبیر و امید تقاضامندم که به مسئولین ذیربط دستور فرمایید تا بسته های حمایتی را در اختیار این اقشار فرودست قراردهند تا عزت شهروندانم و سایر عزیزان با چنین شرایطی در این جغرافیای مقدس خدشه دارنگردد.

و اما درپایان این را میدانم وباور دارم که در شرایط فعلی تحریم هایی که استکبار جهانی به طور مستقیم بر ایران عزیز روا داشته امکان راضی نگه داشتن همه اقشار امکان پذیرنیست لیکن به این نیز باوردارم که حل مشکلات مردم از رئیس دولت تدبیر و امید باوری دور از ذهن نیست وقابل تحقق است.حقیقتا همین باور است که به من و #شهروندانم امید عبور از این بحران ناخواسته ومیهمان ناخوانده رامی دهد.

ازاینکه مصدع اوقات جنابعالی دراین شرایط سخت ونفسگیرشدم #پوزش میطلبم و برای جنابعالی وهیئت محترم دولت آرزوی توفیقات روزافزون دارم .

خواهرکوچک شما
زینب فرح بخش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *