لینک کوتاه خبر

جشنواره رضوی گامی به سوی توسعه و ترویج فرهنگ کتابخوانی است

تولم نیوز: محمدی شرکت در جشنواره کتابخوانی رضوی را گام مهمی در توسعه و ترویج فرهنگ کتابخوانی با محوریت امام رضا(ع)دانست و از همگان برای شرکت در این رویداد بزرگ فرهنگی دعوت کرد.

فرماندار و رییس انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان صومعه سرا با اشاره به پیشینه غنی فرهنگی کشورمان افزود: باید به کتابخوانی و ترویج این فرهنگ در بین اقشار مختلف جامعه توجه ویژه شود.

 

وی برگزاری جشنواره رضوی را گامی در جهت ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی در جامعه با محوریت امام رضا(ع) دانست و تصریح کرد: به همین دلیل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، به‌ویژه کتابخانه‌های عمومی شهرستان صومعه سرا برگزاری یازدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی را به‌عنوان یک رویداد بزرگ کتابخوانی در دستور کار قرار داده‌اند.

 

محمدی ضمن دعوت از تک تک شهروندان جهت پیوستن به این پویش اذعان کرد: این جشنواره فرهنگ کتابخوانی را ترویج داده و اطلاعات علمی ما را بیشتر می‌کند لذا از همگان تقاضا دارم با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی این رویداد مهم به نشانی www.samakpl.ir  از شرایط  و ویژگی‌های شرکت در آن مطلع شوند.

 

وی با بیان اینکه علاقمندان‌ می‌توانند با دریافت، مطالعه و شرکت در این مسابقه در سه رده سنی کودکان، نوجوانان و بزرگسالان از جوایز ارزنده این جشنواره برخوردار شوند اظهارامیدواری کرد، با شرکت در این حرکت بزرگ فرهنگی، گام مهمی در توسعه و ترویج فرهنگ کتابخوانی در شهرستان برداریم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *