لینک کوتاه خبر

جمع آوری سگهای ولگرد از سطح شهر تولم شهر

تولم نیوز : اگر چه سگ از گذشته های دور دوست بشر به شمار می رفته و با اهلی شدنش خدمات گسترده ای را به بشر کرده است اما امروزه در هیچ جامعه ای وجود سگ های ولگرد و بدون صاحب پذیرفته نیست.
وجود سگ های ولگرد در همه جای شهر رفته رفته به یکی از مشکلات مدیریت شهری در تولم شهر تبدیل شده است. بسیاری از شهروندان نیز خواهان پاکسازی شهر از وجود این حیوانات هستند.
مدیریت شهری نیز طی اقداماتی نسبت به جمع آوری آنان تلاش کرده است. یکی از اقدامات موثر در امروز جمع آوری سگهای ولگرد و تحویل به محل نگهداری سگها در لاکان توسط نیروهای خدمات شهر شهرداری تولم شهر بوده است که بسیار شایسته تقدیر میباشد.
یکی از معضلات و مشکلات افزایش سگ های ولگرد شیوع بیماری های مشترک بین انسان و حیوان و خطر حمله و گاز گرفتن، ایجاد رعب و وحشت در بین شهروندان و همچنین آلوده کردن محیط است که تمام موارد فوق ضرورت جمع آوری و کنترل اصولی این حیوانات را نشان می دهد.
حضور سگ‌ها در اطراف شهرها و برخی مواقع سطح شهرها آسایش مردم را به خطر انداخته و حتی در سطح جاده‌ها حضور این حیوانات باعث تصادفات نیز می‌شود.

امروز نیروهای خدماتی شهرداری شروع کردند به جمل اوری سگ های ولگرد و سگ‌ها را به سراوان یا همان کود آلی لاکان منتقل نمودند که در زیر تصاویری از این اقدامات شهرداری را مشاهده میکنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *