لینک کوتاه خبر

حسن آقاجانی: تحقق ایجاد منابع درآمدی پایدار برای شهر از برنامه های اصلی شهرداری است

تولم نیوز : حسن آقاجانی با 5 رای اعضای شورای اسلامی برای چندمین دوره به سمت شهردار تولم شهر منصوب شد.

به همین مناسبت در روزخبرنگار مصاحبه با وی در دفتر شهرداری انجام گرفت. او پس از تبریک روز خبرنگار و تشکر از اعتماد 5 عضو شورای اسلامی تولم شهر عنوان نمود: مهم ترین ارگانی که به مردم در سال 1399 و 1400 خدمات داده است شهرداری بوده با توجه به شیوع ویروس کرونا بزرگترین آسیب شامل شهرداری ها شده است.

آقاجانی اظهار داشت: در دوره قبلی که به سمت شهردار منصوب شد، شهر در دوره حساس و پرتنشی وجود داشت که شاید کمتر کسی حاضر می شد این مسئولیت را بپزیرد اما بنابر علاقه قلبی به این شهر و توصیه مدیران استانی و شهرستانی و دعوت اعضای شورا این مسئولیت را پذیرفتم. یکی از اصلی ترین برنامه های من در سمت شهردار این است که حوزه کار اجرایی به جوان ترها سپرده شود که شکرخدا در دوره قبلی توانستیم موضوع بازنشستگی پرسنل شهرداری را انجام دهیم.

وی ادامه داد: یکی از مهم ترین ماموریت های شهرداری و شورای اسلامی بحث بودجه شهری است . بودجه شهرداری تولم شهر در سال 1399 حدود 5.000.000.000 تومان بوده که ما 2.000.000.000 تومان در سال جدید به آن اضافه نمودیم اما از نظر من کار خاصی نیست و این مبلغ از بودجه برای شهرداری ما مناسب نیست!

بنده به عنوان شهردار تولم شهر اين نويد را مي دهم كه با کمک اعضای شورای اسلامی و سیدکاظم دلخوش نماینده مردم شهرستان صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی و فرماندار محترم، این مبلغ را در دوره چهار ساله به 20.000.000.000 تومان برسانیم.

وی همچنین در پاسخ به برنامه برای درآمد شهرداری به طرح ممیزی املاک در تولم شهر پرداخت که در شرف اجرایی شدن در تولم شهر می باشد.

او در پاسخ به سوال درباره وضعیت برگزاری بازارهفتگی (پنج شنبه بازار) عنوان کرد: با توجه به قرمز بودن شرایط کرونایی صومعه سرا، آنچه تصمیم ستاد مقابله با کرونا است در شهر از طرف دستگاه اجرایی شهرداری انجام می شود اما با توجه به برگزاری این بازار در فضای باز و شهری کسبه اقدام به فروش محصولات خود در پنج شنبه بازار می کنند که جلوگیری از آنها از دست شهرداری خارج است.

پس از تشکیل آرشیو شماره های کسبه پنج شنبه بازار تولم شهر به تعداد 750 شماره، شهرداری اقدام به اطلاع رسانی تعطیلی بازار به کسبه نموده اما عده ای با توجه به نیاز برای تامین معیشت خود ناچارند که به فروش اقلام خود در بازار های محلی بپردازند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *