لینک کوتاه خبر

خطیب جمعه رشت: نیروهای انقلابی وحدت رویه داشته باشند

تولم نیوز : امام جمعه موقت رشت در خطبه های این هفته نماز جمعه با بیان این که در دوران انتقال قرار داریم خاطرنشان کرد : نیروهای انقلابی می بایست علاوه بر صبر برای کسب نتیجه مطلوب باید وحدت رویه داشته باشند.

به گزارش ایرنا حجت الاسلام صفر قربان پور اظهار داشت: امروز رویکرد دشمن، نرم افزاری و برنامه محور است که نیروهای جبهه انقلاب را منفعل کنند.
وی با اشاره به این که دشمن می خواهد مسببان وضعیت کنونی را تطهیر و انفعال را به جامعه القاء کند تصریح کرد: نیروهای انقلابی می بایستی متحد عمل کنند مطالبه گر و رهنمود دهنده باشند.
وی با بیان اینکه گیلان دارای فقر پنهان است متذکر شد : استان امروز بیش از هر زمان دیگر به این وحدت و همدلی نیازمند است؛ اما وحدت و همسویی که به نتیجه مطلوب برسد.
حجت الاسلام صفر قربان پور، نسل کنونی را وامدار بزرگان دینی چون آیت الله طالقانی و آیت الله مدنی دانست و تاکید کرد: می بایست از شخصیت هایی چنین با عظمت الگو گرفت.
خطیب جمعه رشت با اشاره به در پیش بودن ایام سوگواری چون اربعین حسینی و سالروز شهادت و رحلت ائمه اطهار و حضرت رسول (ص) بیان کرد: می بایست سوگواری برای این بزرگان با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی انجام شود و این روزها فرصتی است برای علما و اندیشمندان که به مباحث اصل دین و روشنگری بپردازند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *