لینک کوتاه خبر

فروشگاه اصغری با بیش از سه دهه فعالیت مستمر در عرضه خوراک دام و طیور تولمات

تهیه خوراک باکیفیت برای دام و طیور امری ضروری محسوب می شود. چرا که اگر به دام و طیور میزان مشخصی از مواد مغذی در بازه زمانی خاصی نرسد، با مشکلات متعدد تغذیه ای مواجه می شوند که می تواند ضرر های مالی و معنوی زیادی برای صاحب دام داشته باشد.

همچنین دام و طیور برای تولید محصولات خود باید از نظر تغذیه ای کاملا سالم و سلامت باشند. از این رو گاهاً شاهد گزارشاتی در خصوص تولید خوراک دام بی کیفیت ، و سپس عرضه آن در مراکز نامعتبر هستیم که موجب مرگ دام شده است. در این راستا انتخاب مراکز معتبری که به عرضه این محصولات اقدام می کنند امری مهم قلمداد می شود . در ادامه مصاحبه خبرنگار ما با یکی از قدیمی ترین و مورد وثوق ترین واحد های توزیع خوراک دام و طیور استان گیلان از نظر شما مخاطبان گرامی خواهد گذشت.
محمد رضا اصغری مدیر واحد صنفی خوراک دام و طیور اصغری در مصاحبه با خبرگزاری سوما ضمن اشاره به موروثی بودن این حرفه در خانواده اش از آغاز به کار این مرکز در سال ۱۳۶۲ توسط پدرش خبر داد و خاطرنشان کرد: هم اکنون محصولات این مرکز اعم از:سبوس،تفاله،آردجو،پودر ذرت،کاه،یونجه،نمک ، گندم، دان پارس،سویا و… در ۲ شعبه واقع در تولم شهر به مشتریان عزیز ارایه می شود.

وی عمده مشکلات این رسته شغلی در شرایط فعلی کشور به واسطه تحریم ها را قیمت بالای محصولات وارداتی همچون سویا و ذرت دانست و اظهار کرد: خوشبختانه در تهیه سایر اقلام مصرفی دام و طیور به رغم نوسانات بازار و کاسته شدن کیفیت برخی از آنها با مشکلات جدی رو به رو نیستم و بنا به درخواست مشتریان محصولات مورد نظر را در اختیار آنها قرار می دهیم.

اصغری در ادامه مشتریان واحد صنفی تحت مدیریت خود را علاوه بر تولمات از سراسر استان برشمرد و تصریح کرد: از آنجا که این واحد دومین مرکز تاسیس شده در زمینه عرضه خوراک دام و طیور در گیلان محسوب می شود ۹۰-۸۰ درصد مشتریان ما را صاحبان مراکز نگهداری دام و طیور از شهر های دور و نزدیک استان تشکیل می دهند که به صورت حضوری و یا تلفنی نسبت به سفارش محصول مورد نیاز خود اقدام می کنند.

وی فروش محصولات دام و طیور در سوپرمارکت ها و مراکز عرضه مواد غذایی را از دیگر مشکلات این رسته شغلی برشمرد و اظهار کرد: امید است اعضای محترم صنف و مسوولین ذی ربط در این خصوص قوانین مشخصی را تنظیم نمایند تا از ادامه این روند که سبب تضعیف اقتصاد واحد های عرضه خوراک دام و طیور شده است جلوگیری گردد. اصغری در پایان از آماده سازی سوله ی نگهداری محصولات این مجوعه طی روزهای آتی و تاسیس شعبه ۳ و ۴ مجموعه خوراک دام و طیور اصغری در آینده نه چندان دور خبر داد.

آدرس: گیلان.تولم شهر.جنب شهرداری
تماس: ۰۱۳۴۴۳۶۳۷۷۶-۰۱۳۴۴۳۶۲۵۳۳-۰۹۱۱۱۳۲۷۴۸۵-۰۹۱۱۷۱۵۸۸۹۷

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *