لینک کوتاه خبر

گزارش تصويري اولين روز تعطيلي اصناف در تولم شهر

به گزارش تولم نيوز امروز يكشنبه ٢٥ مرداد ١٤٠٠ اولين روز پس از اعلام تعطيلي اصناف و ادرات به دليل شيوع موج پنجم ويروس كرونا و آمار رسمي مرگ ٦٢٠ نفر در كشور طي يك روز شاهد گزارش تصويري از حال و هواي تولم شهر باشيد ( ارسالي از مخاطبان)

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بیان اینکه آمار بیماران مبتلا به کووید ١٩ در این استان همچنان صعودی است، گفت: با بستری ۴۱۳ بیمار جدید ، تعداد بیماران بستری مبتلا به کووید ١٩ در این استان به ٢ هزار و ۶۶ نفر رسید.

دکتر انوش دهنادی مقدم معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی گیلان گفت: ۳۷۷ بیمار بدحال نیز در بیمارستان های استان گیلان بستری هستند.

وی با بیان اینکه که تخت های بیمارستانی با ظرفیت کامل در حال ارایه خدمات هستند، اضافه کرد: از آنجایی که تعداد تخت ها محدود است اکیدا توصیه می شود که دستورالعمل های پیشگیری از انتشار ویروس کرونا را دقیق رعایت کنند.

دکتر دهنادی مقدم بیان داشت: درمان کرونا به اکسیژن وابسته بوده ضمن اینکه ظرفیت تولید اکسیژن نیز محدود است و اینگونه نیست که هر میزان می خواهیم تولید شود.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به تولید اکسیژن در ٢ کارخانه در رشت گفت: گرچه علاوه بر این، اکسیژن را از تهران و اصفهان وارد می کنیم اما از مردم خواهش می شود که به سبب محدودیت ها در تولید اکسیژن ، برای پیشگیری از ابتلا به کرونا توصیه ها را دقیق رعایت و از گرد هم آمدن و ترددهای غیرضروری خودداری کنند.

بر اساس تازه ترین ارزیابی نرم افزار ماسک مربوط به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی که شامگاه جمعه گذشته منتشر شد، رنگ قرمز «خیلی پرخطر کرونایی» تمام شهرستان‌های گیلان ثابت ماند.

بر اساس ارزیابی نرم افزار ماسک، ۱۷ شهرستان استان گیلان شامل رشت ، خمام، سیاهکل، لاهیجان، آستانه اشرفیه، صومعه سرا (بخش تولمات و تولم شهر)، شفت، رضوانشهر، تالش ، رودسر، رودبار، بندانزلی ، آستارا ، لنگرود، ماسال، فومن و املش به لحاظ رنگ بندی کرونایی، قرمز هستند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *