لینک کوتاه خبر

افتخار آفرینی گیلانیان در پرسش مهر ۲۳ رئیس جمهور

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان گیلان گفت: طهورا حسین پور و محمدحسین عابد مقامی در بخش دانش آموزی و مژگان محمودآبادی در بخش فرهنگیان عنوان های برتر پرسش مهر ۲۳ رئیس جمهور را از آنِ خود کردند.

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان گیلان ، حسن پیراولیا با اشاره به ویژگی های پرسش مهر ۲۳ در سال تحصیلی ۱۴۰۲ ۱۴۰۱ اظهار داشت: پرسش ویژگی های مدرسه خوب برای دانش آموزان و اقدامات لازم برای افزایش بهره وری و آموزش و پرورش در بخش فرهنگیان طراحی شده بود که در دو بخش ایده های نو و تجارب موفق برگزار شد.

وی با بیان شرکت حدود ۵ هزار دانش آموز و فرهنگی گیلانی در پرسش مهر ۲۳ اظهار داشت: پس از داوری آثار ارسال شده، در بخش دانش آموزی: طهورا حسین پور از آستانه اشرفیه و محمدحسین عابد مقامی از صومعه سرا در رشته ایده های نو و در بخش فرهنگیان: مژگان محمودآبادی از رضوانشهر در رشته تجربه موفق رتبه برتر کشوری را کسب کردند. معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان گیلان خاطرنشان کرد: در پرسش مهر ۲۳ رئیس جمهور، ۳۷ نفر از دانش آموزان و فرهنگیان گیلانی عنوان شایسته تقدیر را به دست آوردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *