لینک کوتاه خبر

با حضور وزیر ورزش و جوانان؛ پنج طرح ورزشی، تولیدی، عمرانی و درمانی در صومعه‌سرا به بهره‌برداری رسید

تولم نیوز :پنج طرح ورزشی، عمرانی، تولیدی و درمانی با هزینه بالغ بر ۳۵ میلیارد تومان در شهرستان صومعه سرا با حضور وزیر ورزش و جوانان و استاندار گیلان به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری موج گیلان، دو مجموعه ورزشی، یک واحد تولیدی، یک پل ارتباطی و مرکز جامع سلامت در شهرستان صومعه‌سرا عصر امروز (پنجشنبه) با حضور دکتر سید حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان،  اسدالله عباسی نماینده عالی دولت در گیلان و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی و اقشار مختلف مردم مورد بهره‌برداری قرارگرفت.

استاندار گیلان در مراسم افتتاح آکادمی ورزشی در صومعه سرا گفت: نشاط، شور و هیجان نوجوانان و جوانان این سرزمین دارای اهمیت است و ورزش نقش موثری در این مهم دارد.

عباسی با اشاره به اقدامات خوب مسئولان صومعه سرا در ارتقای سطح ورزش و احداث سالن های ورزشی در این شهرستان ادامه داد: از مشارکت بخش های خصوصی برای توسعه فعالیت های حوزه ورزش و جوانان حمایت می کنیم.

وی تاکید کرد: در کنار مشارکت بخش خصوصی باید از فضاها و امکانات بخش دولتی به نحو مطلوبی برای رونق ورزش در نقاط مختلف استان گیلان بهره مند شد.

نماینده عالی دولت در گیلان از اهتمام ویژه دولت برای توسعه ورزش های همگانی و قهرمانی خبر داد و گفت: باید برای فرزندان ایران زمین فضایی فراهم شود تا بتوانند بدون دغدغه برای استان و کشور افتخار آفرینی کنند.

برای احداث چمن مصنوعی فوتبال بخش طاهرگوراب صومعه سرا شش میلیارد میلیون تومان، احداث واحد پرورش مرغ ۳۰ هزار قطعه ای در روستای ولد ۱۰ میلیارد تومان، مجتمع ورزشی و آکادمی فوتبال ۵ میلیارد تومان، پل گاز روبار ۸ میلیارد تومان و مرکز جامع سلامت ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان هزینه شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *