لینک کوتاه خبر

۷۸میلیارد تومان پروژه در شهرستان صومعه سرا بهره برداری می‌شود

به گزارش تولم نیوز فرماندار صومعه سرا در آئین افتتاح پروژه های هفته دولت گفت: در شهرستان۱۷۴پروژه عمرانی، خدماتی، گردشگری و ورزشی به انجام رسیده که همزمان با این هفته بهره برداری می‌شود.

مهدی صفاتی روز چهارشنبه با اشاره به اینکه خدمت رسانی به مردم سرلوحه کار دولت سیزدهم است، افزود :امروز دربخش مرکزی شهرستان  ۱۵پروژه با اعتبار ۱۹میلیارد و۲۰۰میلیون تومان برای خدمت به مردم بهره‌برداری شد.
وی افزود: در حوزه تقویت شبکه فشار برق نیز ۱۰ پروژه با اعتبار چهار میلیارد تومان به انجام و بهره برداری رسید.
وی با تاکید بر اینکه از ظرفیت بخش خصوصی درتمامی ابعاد باید بهره گرفت، افزود: برای ساخت باشگاه ورزشی در روستای قصابسرا ۱۰میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.

وی با اشاره به اینکه این شهرستان قلب تپنده کشاورزی استان محسوب می شود، افزود:  احیا آب‌بندان‌ها نقش اساسی در توسعه کشاورزی دارد از این‌رو امروز سه پروژه جهاد کشاورزی شامل احیا ولایروبی آب‌بندان بالا بلگور و طرح تجهیز اراضی روستای نرگستان و انتقال آب با لوله روستای لیفشاگرد با اعتبار ۵میلیارد تومان به بهرداری رسید.
به گزارش ایرنا، دیدار با امام جمعه وخانواده شهدا گلباران مزار شهدا و بهره برداری از پروژه های آسفالت معابر روستایی دوگور با ۲۰۰میلیون تومان اعتبار از دیگر برنامه های اجرا شده در  شهرستان صومعه سرا بود.

منبع ایرنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *