لینک کوتاه خبر

برنامه بازی های ملوانان در ۵ هفته نخست اعلام شد

تولم نیوز : برنامه بازی های ۵ هفته ابتدایی تیم فوتبال «ملوان بندرانزلی» در لیگ برتر فوتبال اعلام شد.

با توجه به انجام قرعه کشی بیست و دومین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران در روزهای گذشته و مشخص شدن حریفان تیم‌های مختلف، سازمان لیگ فوتبال زمان دقیق بازی‌های هفته‌های ابتدایی را اعلام و زمان و مکان برگزاری بازی‌های ۵ هفته ابتدایی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در برابر حریفانش اعلام شد.

تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در هفته نخست رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ساعت ۱۹ روز جمعه ۲۱ مرداد در ورزشگاه پاس قوامین تهران میهمان تیم فوتبال پیکان تهران است و در هفته دوم این دوره از رقابت‌ها در ساعت ۱۹:۳۰ پنج‌شنبه ۲۷ مرداد در ورزشگاه تختی انزلی میزبان تیم فوتبال استقلال تهران است.

ملوانان در ادامه رقابت‌ها و در هفته سوم روز پنج‌شنبه ۳ شهریور مهمان تیم فوتبال نساجی مازندران است که به دلیل مشخص نبودن وضعیت آمادگی این ورزشگاه برای میزبانی، مکان بازی متعاقباً اعلام می‌شود.

ملوان بندرانزلی در هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر سه‌شنبه ۸ شهریور در ورزشگاه تختی انزلی میزبان ذوب آهن اصفهان بوده و در هفته پنجم این دوره از رقابت‌ها نیز ملوانان از ساعت ۲۰:۳۰ روز دوشنبه ۱۴ شهریور در ورزشگاه شهید سردار سلیمانی سیرجان مهمان تیم گل گهر سیرجان است.

منبع : مهر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *