لینک کوتاه خبر

بلاتکلیفی پل اصلی تولم شهر

پل تولم شهر علیرغم تمام پیگیریها وضعیت نگران کنندهای دارد.
شهردار تولم شهر یکسال پیش در مصاحبهای با تولم نیوز عنوان کرد که مالکیت این پل از اداره راه و شهرسازی به شهرداری منتقل میشود اما همچنان پس از گذشت یک سال از این مصاحبه وضعیت مالکیت این پل بلاتکلیف است و همچنان اداره راه و شهرسازی و شهرداری بر سر مالکیت، تعمیر و نگهداری از این پل اختلاف دارند و این پل هر روز مستهلکتر میشود و نگرانیها را افزایش داده است.
در هفت مهر 99 فرماندار وقت شهرستان صومعه سرا در مصاحبه ای با ایرنا با اشاره به اینکه به دلیل انتقال بار ترافیکی شرق به غرب شهرستان صومعه سرا از محور رشت و ارتباط با مرکز شهر، این پل از اهمیت بالایی برخوردار است و در حوزه تردد خودرو و عبور و مرور مردم محلی بسیار مهم است و در ادامه با اشاره به اینکه اقدامی عملی جهت مرمت و بازسازی این پل صورت نگرفته است افزود: امکانات و اعتبارات این شهرستان جوابگوی مدیریت همه مسایل این شهر نیست.
وی در ادامه با اشاره به اینکه دو پل میانی این پل به علت آبشکستگی در سالهای اخیر 20 سانتیمتر نشسته داشته است، گفت: در صورت تخریب هزینه بازسازی 30 میلیارد تومانی را در پی دارد و موجب اختلال در انتقال بار ترافیکی میشود.
رییس وقت اداره راهداری وقت شهرستان نیز اشاره کرد که: در راستای جلوگیری از تخریب این پل نیاز است حداقل 100 سرویس کامیون سنگ وزنی و بتن ریزی هزار متر مکعبی در اطراف پایههای پل بازار جمعه با اعتبار 20 میلیارد ریال از مهمترین اقدامات لازم است.
با توجه به اینکه سالهاست که از ساخت این پل میگذرد و این پل تنها راهِ اتصال تولم شهر به صومعه سرا و راه اصلی اتصال شهرستان صومعه سرا به مرکز استان گیلان(رشت) است و محل عبور کامیونهای سنگین میباشد، رسیدگی و بازسازی این پل حیاتی است.

یک دیدگاه برای “بلاتکلیفی پل اصلی تولم شهر

  1. با سلام و احترام سوال اینجاست شهردار و شهرداری محترم ساخت پل مرجقل حایز اهمیت و مهم ترنبود؟ اگر اتفاقی بیافتد جان انسانها در خطر خواهد بود، آیا احداث جدول و یا بلوار مرجقل که کلی نارضایتی از نحوه اجرای آن هم بوجود آمده مهمتر از پل است؟ . بابت ساخت پل همش بحث بودجه و اعتبار است پس بودجه بلوار چگونه تامین شده؟ چرا ؟ مگر پل به این مهمی مهمتر نیست؟! جای بسی تامل و تفکر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *