لینک کوتاه خبر

راهکاری برای بازار ماهی فروشان

تولم نیوز: به تازگی تصاویری از بازار ماهی فروشان دایر در یکی از بزرگترین بازارهای هفتگی کشور، پنج شنبه بازار تولم شهر منتشر شده است. این بازار هفتگی به واسطه فراوانی کالاها و خدمات ارائه شده در آن از جمله بازار احشام، بازار پوشاک، بازار میوه جات و تره‌بار، هر پنجشنبه برپا میشود و افراد زیادی نیز از روستاهای اطراف و حتی کل کشور برای خرید به این بازار مراجعه میکنند.

تصاویر منتشره شده از مکانی است که متعلق به بازار ماهی فروشان تولم شهر است، در این مکان هر پنجشنبه از صبح تا عصر، حجره های ماهی فروشی برپا میشود و در طول هفته نیز از این مکان استفاده دیگری نخواهد شد. اما تصاویری که به دست ما رسیده است نشان دهنده وضعیت نه‌ چندان مناسب این قسمت از بازار هفتگی شهرستان است. باقی ماندن فضولات و پسماند هایی که از محصولات دریایی در این مکان به فروش میرسد دردسر ساز شده است، علی رقم شستوشوی این مکان با ماشین های آتشنشانی توسط شهرداری تولم شهر، همچنان وضعیت نامناسب این مکان باعث گله‌مندی شهروندان است. سوال اساسی این است که چرا اقدامات مناسب تری از جمله ایجاد یکسری آبراه‌ها برای دفع این خون آب ها و فضولات، صورت نمیگیرد؟ آیا نباید برای مکانی که اختصاصی و به صورت دائمی به این بازار تعلق گرفته است، راهکار های اساسی تری انجام بگیرد؟

https://tulamnews.ir/wp-content/uploads/2022/08/%D9%85%D8%A7%D9%87%DB%8C-%D9%81%D8%B1%D9%88%D8%B4%D8%A7%D9%86-1.jpeg

در ادامه تصویری مرتبط با موضوع ماهی فروشان تولم شهر از یکی از بازار های ماهی داخل استان گیلان منتشر نمودیم. با توجه به اینکه این فضا تنها برای بکار گیری یکبار در هفته جهت برپایی بازار ماهی فروشان است چه بهتر است که این فضا را اصولی و مهندسی شده و در شان مردم ساکن منطقه و کسبه محترم طراحی نمود.

https://tulamnews.ir/wp-content/uploads/2022/08/%D9%85%D8%A7%D9%87%DB%8C-%D9%81%D8%B1%D9%88%D8%B4%D8%A7%D9%86.jpg

تصاویر بیشتر از بازار ماهی فروشان

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *