لینک کوتاه خبر

رشد تصاعدی شمار قربانیان کرونا در گیلان؛ حال ۲۷۰ بیمار وخیم است

معاون دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به رشد تصاعدی شمار قربانیان کرونا در گیلان گفت: حال ۲۷۰ بیمار وخیم است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، انوش دهنادی‌مقدم شامگاه یکشنبه از آخرین آمار کرونا در گیلان خبر داد و اظهار داشت: هزار و 883 بیمار کرونایی در حال حاضر بیمار در بیمارستان‌های استان گیلان بستری هستند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان گیلان خاطرنشان کرد: از این تعداد 588 بیمار کرونایی در 24 ساعت گذشته به آمار مذکور افزوده شد و 270 بیمار نیز به دلیل وخامت حالشان در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

وی با بیان اینکه افزایش تعداد بیماران جدید نشانگر بی‌توجهی به رعایت توصیه‌های بهداشتی و سهل‌انگاری است افزود: اگر در این مرحله روند عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی تداوم یابد استان دیگر ظرفیتی برای بستری بیماران نخواهد داشت.

دهنادی‌مقدم با اشاره به اینکه ظرفیت‌های درمانی استان گیلان محدود است ابراز داشت: از مردم تقاضا داریم که به رعایت پروتکل‌های بهداشتی توجه کنند تا خللی در ارائه خدمات درمانی به بیماران مبتلا به کرونا پیش نیاید.

به گزارش تسنیم، شیوع گونه‌های جهش یافته کرونا در گیلان و تداوم سهل‌انگاری‌ها سبب شده تا آمار فوت‌شدگان کرونایی در این استان رشد تصاعدی داشته باشد و در 24 ساعت گذشته 37 بیمار کرونایی در گیلان جان باختند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *