لینک کوتاه خبر

کشتی قهرمانی جهان؛ آزادکاران ایران حریفان خود را شناختند

به گزارش تولم نیوز رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی جهان از ساعت ۱۳ فردا و با برگزاری مسابقات ۴ وزن نخست در شهر بلگراد صربستان آغاز می‌شود.

نتایج مراسم قرعه کشی اوزان دهگانه مسابقات؛

در وزن ۵۷ کیلوگرم که ۳۱ نفر حضور دارند، علیرضا سرلک در دور نخست به مصاف وان هو زو از چین می‌رود و در صورت پیروزی بر این کشتی گیر در دور دوم به مصاف برنده کشتی میان علی عباس رضازاده از آذربایجان و سانگ وون کیم از کره جنوبی می‌رود. توماس گیلمان قهرمان جهان از آمریکا نیز در گروه سرلک حضور دارد اما این دو کشتی گیر در صورت حضور در دیدار نیمه نهایی به مصاف هم خواهند رفت.

در وزن ۶۱ کیلوگرم که ۲۴ نفر شرکت کرده اند، رضا اطری در دور اول با بصیر علی لی از مقدونیه کشتی می‌گیرد و در صورت گذر از این حریف در دور بعد به مصاف اسلام بازرگانوف از آذربایجان می‌رود.

در وزن ۶۵ کیلوگرم که ۲۷ نفر حضور دارند، رحمان عموزاد خلیلی در دور نخست با جون سوک یون از کره جنوبی مبارزه می‌کند و در صورت گذر از این حریف در دور بعد به مصاف اسماعیل موزوکایف دارنده مدال برنز جهان از مجارستان می‌رود. حاجی علی اف دارنده مدال‌های طلای جهان و نقره و برنز المپیک از آذربایجان در بالای جدول قرار دارد و تا مرحله نیمه نهایی با نماینده کشورمان برخورد نخواهد کرد.

در وزن ۷۰ کیلوگرم که با حضور ۲۸ نفر برگزار می‌شود، امیرمحمد یزدانی در دور نخست به حریفی از رژیم اشغالگر قدس برخورد کرده است.

در وزن ۷۴ کیلوگرم که ۳۴ نفر حضور دارند، یونس امامی پس از استراحت در دور نخست در دور بعد به مصاف انریکه پرز کاستیلانوس از گوتمالا می‌رود و در صورت پیروزی بر این کشتی گیر در دور بعد به مصاف برنده کشتی میان منگ هجیگان از چین و آرمان آندروسی از استونی می‌رود. کایل داک قهرمان دارنده مدال‌های طلای جهان و برنز المپیک از آمریکا در بالای جدول حضور دارد و تا دیدار نیمه نهایی با نماینده کشورمان برخورد نخواهد کرد.

در وزن ۷۹ کیلوگرم که ۳۲ نفر شرکت کرده اند، محمد نخودی در دور نخست به مصاف یاکوب شیخ جمال از رومانی می‌رود و در صورت پیروزی بر این کشتی گیر در دور بعد با برنده کشتی میان دولگون آلتانزول از مغولستان و موکندی از کونگو می‌رود. جردن باروز قهرمان المپیک و جهان از آمریکا در آن سوی جدول قرار دارد و تا دیدار فینال به نماینده کشورمان برخورد نمی‌کند.

در وزن ۸۶ کیلوگرم که با حضور ۳۰ نفر برگزار می‌شود، حسن یزدانی پس از استراحت در دور اول در دور دوم با برنده مبارزه میان بات اردن بیامباسورن از مغولستان و ایوان ایچیزلی از مولداوی کشتی می‌گیرد. دیوید تیلور قهرمان جهان و المپیک از آمریکا در آنسوی جدول قرار دارد و تا دیدار فینال با یزدانی روبرو نخواهد شد.

در وزن ۹۲ کیلوگرم که ۲۳ نفر حضور دارند، کامران قاسم پور پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با ادلان ویسخانوف از فرانسه مبارزه می‌کند. جی دن کاکس قهرمان جهان از آمریکا در آنسوی جدول قرار دارد و تا دیدار فینال با قاسم پور روبرو نخواهد شد.

در وزن ۹۷ کیلوگرم که ۲۳ نفر شرکت کرده اند، محمدحسین محمدیان پس از استراحت در دور اول در دور دوم به مصاف برنده کشتی میان ویکی از هند و ساموئل شرر از سوئیس می‌رود. کایل اسنایدر قهرمان جهان و المپیک از آمریکا تا دیدار نیمه نهایی با محمدیان روبرو نخواهد شد.

در وزن ۱۲۵ کیلوگرم که ۲۴ کشتی گیر دارد، امیرحسین زارع پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با برنده دیدار میان آیدین احمداف از آذربایجان و ژی وی دنگ از چین مبارزه می‌کند. طاها آکگول قهرمان المپیک و جهان از ترکیه در گروه زارع حضور دارد و تا دیدار نیمه نهایی به نماینده کشورمان برخورد نخواهد کرد. گنو پتریاشویلی قهرمان جهان و دارنده مدال‌های نقره و برنز المپیک در آنسوی جدول حضور دارد و تا دیدار فینال با نماینده کشورمان روبرو نخواهد شد.

برنامه مسابقات؛

پنج شنبه ۲۴ شهریورماه؛
ساعت ۱۳ تا ۱۷: مسابقات مقدماتی اوزان ۷۰ (امیرمحمد یزدانی) ۷۹ (محمد نخودی) ۸۶ (حسن یزدانی) و ۱۲۵ (امیرحسین زارع) کشتی آزاد
ساعت ۱۹:۱۵ تا ۲۰:۱۵: مسابقات نیمه نهایی اوزان ۷۰، ۷۹، ۸۶ و ۱۲۵ کیلوگرم کشتی آزاد

جمعه ۲۵ شهریورماه؛
ساعت ۱۳ تا ۱۷: مسابقات مقدماتی اوزان ۵۷ (علیرضا سرلک) ۷۴ (یونس امامی) و ۹۲ (کامران قاسم پور) کیلوگرم کشتی آزاد و شانس مجدد مسابقات روز قبل
ساعت ۱۹:۱۵ تا ۲۰:۱۵: مسابقات نیمه نهایی اوزان ۵۷، ۷۴ و ۹۲ کیلوگرم کشتی آزاد
ساعت ۲۰:۳۰ تا ۲۳:۳۰: مسابقات رده بندی و فینال اوزان ۷۰ (امیرمحمد یزدانی) ۷۹ (محمد نخودی) ۸۶ (حسن یزدانی) و ۱۲۵ (امیرحسین زارع) کشتی آزاد

شنبه ۲۶ شهریورماه؛
ساعت ۱۳ تا ۱۷: مسابقات مقدماتی اوزان ۶۱ (رضا اطری) ۶۵ (رحمان عموزاد) و ۹۷ (محمدحسین محمدیان) کیلوگرم کشتی آزاد و شانس مجدد مسابقات روز قبل
ساعت ۱۹:۱۵ تا ۲۰:۱۵: مسابقات نیمه نهایی اوزان ۶۱، ۶۵ و ۹۷ کیلوگرم کشتی آزاد
ساعت ۲۰:۳۰ تا ۲۳: مسابقات رده بندی و فینال اوزان مسابقات مقدماتی اوزان ۵۷ (علیرضا سرلک) ۷۴ (یونس امامی) و ۹۲ (کامران قاسم پور) کیلوگرم کشتی آزاد

یکشنبه ۲۷ شهریورماه؛
ساعت ۱۹ تا ۲۰: مسابقات شانس مجدد اوزان اوزان ۶۱، ۶۵ و ۹۷ کیلوگرم کشتی آزاد
ساعت ۲۰:۳۰ تا ۲۳: مسابقات رده بندی و فینال اوزان ۶۱ (رضا اطری) ۶۵ (رحمان عموزاد) و ۹۷ (محمدحسین محمدیان) کیلوگرم کشتی آزاد.

منبع 8دی نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *