لینک کوتاه خبر

حسن پور: انتشار عملکرد شوراها حق عمومی است اما اگر هدف آن تخریب و تشویش باشد از هیچکسی پذیرفته نیست

تولم نیوز : در روز های گذشته با انتشار خبر “آیا تولم شهر می‌تواند روزهای بدون اختلاف در شورای شهر را ببینید؟” و حال روز تعیین اعضای کمیسیون های شهرداری تولم شهر همچنان دچار حاشیه های داخلی است.

در این جلسه طبق شواهد تمامی کمیسیون های شهرداری بین اعضای هیئت رئیسه شورای شهر پخش شده است سه نفر از اعضای هیئت رئیسه شورای تولم شهر با اعمال قدرت تمامی کرسی های مربوط به کمیسیون های شهرداری تولم شهر را به نفع خود هدایت کردند و دو عضو دیگر هیچ جایگاهی در این کمیسیون‌ها ندارند که همین موضوع باعث اعتراض آنها شده است.

حسین حسن پور رئیس شواری اسلامی تولم شهر نیز توضیحاتی در این خصوص منتشر نموده است :

درود بر مردم فرهیخته و همیشه همراه تولم شهر
در روزهای اخیر در یک اقدام غیر اخلاقی و غیر قانونی و بدون هماهنگی با رئیس و اعضا شورا یک عضو همیشه تنش زای شورای تولم شهر طبق روال قبل به جهت مظلوم نمایی و تشویش افکار عمومی که به نوع خود میتواند از مصادیق مجرمانه بشمار آید اقدام به نشر صورتجلسه و اسناد رسمی شورا نموده که این خود در حال رسیدگی و پیگرد قانونی میباشد که قطعا از طریق مراجع ذیصلاح مورد پیگیری قرار خواهد گرفت . لذا به جهت شفاف سازی و به منظور احترام به احاد مردم بصیر و فهیم تولم شهر به استحضار میرساند که ؛
۱_ پس از اتمام انتخابات و بر اساس مفاد مندرج در قانون انتخابات شوراهای اسلامی کشور ، پنج عضو منتخب مردم شهر در مکان فرمانداری اولین جلسه رسمی خود را برگزار و در حضور فرماندار شهرستان با انجام رای گیری حضوری ، اقدام به انتخاب هیئت رئیسه نموده که شامل رئیس ، نایب رییس ، خزانه دار ، منشی و سخنگوی میباشد .

در روز انتخاب هیات رییسه جدید شورای اسلامی تولم شهر ، این دو عضو همیشه شاکی بویژه عضو همیشه تنش زای شورای شهر ، کاغذ سفید را تحویل داده و بنای ناسازگاری را گذاشتند.. تا به اکنون که هنوز اول راه دوره ششم شورا هستیم و باید به وعده هایی که به مردم خوب شهر داده ایم جامه عمل بپوشانیم.

حال سوال من این است مگر در ادوار گذشته هیئت رئیسه را با ترفند خاص خویش انتخاب میکردی خلاف قانون نبوده ، حالیه بر روش کاملا قانونی و منطبق بر آیین نامه داخلی شورا که با نظارت عالیه فرماندار محترم و با حضور همه اعضای منتخب به صورت علنی صورت گرفته ایراد وارد نموده و آن را مغایر با قانون دانسته اید ؟؟ در صورتی که نهادهای نظارتی علی الخصوص کمیته انطباق مصوبات شوراهای اسلامی شهرستان به ریاست فرماندار محترم و سایر اعضاء ایرادی بر آن وارد ننموده اند !!

نکته حائط اهمیت و جالب توجه عدم احترام شما به آرای هزاران نفر از مردم زحمتکش و فهیم تولم شهر است که بی شک باید آن را توهینی واضح و آشکار به روند مردم سالاری و حاکمیت اراده مردم که به واسطه آرای خویش در سرنوشت شهر خود سهیم میباشند دانست ، مردم زحمتکش و نیک اندیش تولم شهر میدانند منتخبین صادق آنان چه کسانی هستند ، چه کسانی به دنبال خدمت هستند و چه کسانی تنها سوار بر موج حاشیه ها دنبال کسب نام و نشان میگردند ، آیا وقت آن نرسیده بخاطر شهر از اقدامات فریبنده خویش دست بردارید و کمر همت به آبادانی شهر بندید ؟؟

چهارسال جنجال و چالش و پرونده سازی و عقب ماندگی از برنامه های پیش بینی شده در شورای پنجم کافی نبود که حالا همان روند را در این شورا تکرار میکنید ؟؟؟

همه اعضا هیئت رئیسه حتی سخنگو و منشی باید به وظایف خویش متوجه باشند نه اینکه به فرافکنی و تشویش اذهان عمومی به شیوه کذب و غلط بپردازند؟؟

ایکاش کرونا درس بزرگی به ما میداد
دیگر این شعار که تفرقه بیانداز و حکومت کن خریداری ندارد چرا که شعار ما که برخواسته از شعور رای دهندگان است اتحاد و همدلیست .

۲_ جلسه دوم شورای جدید به درخواست شهرداری در راستای معرفی اعضا کمیسیونهای شهرداری به شیوه ای کاملا قانونی و با رای گیری علنی برگزار شد . متاسفانه بازهم یک عضو شورا ، طبق روال گذشته بصورت غیر اخلاقی و به جهت همسو نمودن افکار عمومی و با هدف مظلوم نمایی صورت گرفته صورتجلسه مذکور را در رسانه ها و فضای مجازی به تصویر کشانده و با درج الفاظ زشت و ناپسند به شعور سیاسی مردم تولم شهر و منتخبین آنان توهین کرده است ، چه ساده لوحند آنان که خیال باطل دارند ، مردم بهتر و بیشتر از هرکسی فرق میان صواب و ناصواب را تشخیص میدهند و به فرمایش امام راحل که فرمود میزان رای ملت است ، حرف واضح خویش را پای صندوق های رای زدند و هر تفسیر دیگری بر این انتخاب عاقلانه و عالمانه باطل و فاقد وجاهت است .

انتشار عملکرد شوراها حق عمومی است اما اگر هدف آن تخریب و تشویش باشد از هیچکسی پذیرفته نیست ، بنده صرف نظر از حق نظارتی نهادهای حاکمیتی ، امنیتی و انتظامی ‌ که ناظر عالی بر عملکرد شوراها هستند ، همینجا از هر یک از شهروندان فهیم تولم شهر که ولی نعمت ما هستند و مایل به بررسی نحوه انتخاب اعضای کمیسیون ها هستند دعوت میکنم مدارک و مستندات را مزبور را مشاهده نمایند ،

جای تعجب و شگفتی است که خود با میل خویش به کاندیداهای کمیسیون رای میدهید ولی با تنظیم صورتجلسه مخالفت میکنید ، آیا بعد از چند دوره عضویت در شورا نمیدانید اسناد و مدارک موجود بهترین دلیل برای اثبات حقانیت است ، دیگر باید صلابت گفتار و رفتار شورایی را آموخته باشید نه اینکه به جهت ایجاد تنش دچار تزلزل افکار شوید .

به خود آیید که دیگر مردم حوصله جنگ و تنش ندارند ، صورتجلسه قانونی شورا را در فضای مجازی نشر میدهید و با تهدید و ارعاب و وعده به جوانان شهر فشار میاورید که شما هم آن را منتشر کنید ، فکر نمیکنید تمامی رفتارتان مورد بررسی و نظاره دستگاههای ذیصلاح میباشد .

تا کی بجای عمران و آبادانی شهر به دنبال حاشیه پردازی هستید ؟؟ بدانیم و بدانید که مردم دیگر خسته اند از این بازیهای مسخره فضای مجازی بوده و بسیار هم آگاه هستند که اعضا شورا چگونه رای اورده اند
چرا این همه به تب وتاب هستید که به زور و اهرم فشار عضو کمیسیون باشید ، ملاک رای اعضا میباشد .
به عنوان رئیس شورا از جانب هییت رئیسه ششمین دوره شورای اسلامی تولم شهر شما را به آرامش ، تعامل و اجرای وعده هایی که به مردم داده اید فرا میخوانم .

بدانید و آگاه باشید که بنده مطیع قوانین بوده و با توکل برخدا و دعای خیر مردم ، شهری خواهیم ساخت در شان مردم دوست داشتنی تولم شهر
به امید آن روز
حسین حسن پور
رییس شورای شهر تولم شهر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *